Ett liv i thailandska bukten?

Efter en svang med Timling genom Isaan med tillhorande lokalbusstransport, munkmatning och djungelpromenad har vi nu sammanstralat med Anna och ater tagit oss ner till paradison Koh Phangan.

15422-219

Underbart attt vara hemma igen. Timling har hunnit dricka sin(a) forsta bucket(s)...

image222

...och vi rojde runt bra pa stranden harom dagen. Vi hyr nu ett tvavaningshus med tva sovrum, tva badrum, bardisk, kylskap, tre terasser....

15422-221

(bara overvaningen som syns fran vagen) samt tva finfina motorcyklar (varav en ar min nya stora karlek har i livet)  och mar javligt bra. Lite varmt, kanske, men jag ALSKAR den har on. Vet inte varfor jag nagonsin akte harifran. Eller varfor jag planerar att gora det igen. Aka harifran? Vad ar det? Risken ar stor att jag aldrig lyckas. Utbildning? Jobb? Varfor, nar man kan hanga i en hangmatta har?

Jag ar nu snart ohjalpligt fast bakom Koh Phangandimmorna.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Bara du släpar dig och möter mig på flygplatsen kan vi stanna för alltid sen.

Postat av: Lisan

I miss u!!!!

2007-03-09 @ 23:35:43
URL: http://sundnas.blogg.se
Postat av: Anna

Vilket fint litet hus! :)

2007-03-11 @ 19:24:42
Postat av: Din egen lilla mamma

Bara du tar ditt ansvar näg jag är gammal och senildement och tvätta min rumpa, gör rent mina löständer, mata mig med äppelmus och läsa Pippi Långstrump för mig.....

2007-03-12 @ 08:37:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits