Manpowerparty

Hej alla trogna och otrogna läsare. Jag har varit en dålig bloggare sedan jag kom hem från Thailand. Kanske kan det bli ändring på det igen - kanske inte. Återstår att se.

Nu vill jag i alla fall dela med mig av några bilder. Som ni kanske vet så har jag varit en Nisse från Manpower under sommaren, bland annat på HM-lagret i Eskilstuna (Usch, skulle kunna gnälla på den arbetsplatsen sida upp och sida ner, men jag besparar er det. Det är över nu, och den 25:e september blir jag rik.) Några av oss från Manpower Västerås var starka nog att i fredags fira att vi jobbat klart. Så här glada var vi (klicka för förstoring):




Idag börjar nollningsperioden på Mälardalens Högskola och med den tre veckors festande. Kanske kan en del av detta förevigas och hamna här på bloggen? Vi får se... Kul ska jag ha i alla fall!

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Fest fest och mer fest. Så ska det vara

Postat av: Jenny

Jag är rätt avundssjuk faktiskt :D

2007-08-25 @ 02:11:24
URL: http://selene.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits